torsdag 19 juli 2012

Kreativ hand

Hos mig pysslas det för fullt. :)


Jag sprayar, kladdar och skapar. Och då ser händerna ut därefter - men det är roligt! :)

Här ser ni även en liten glimt av mitt senaste projekt, en gästbok till ett bröllop. Och mitt väldigt stökiga (kreativa :) scrapbord. 


En närbild på min handflata.

Syns det vilken mask jag har använt? ;) Christys dollie-mask (en stor favorit!).

Kan tillägga att detta är sprayat med Dylusions, som är väldigt vattenkänsliga på papper. Men på handflatan satt de som berget. Jag fick bort detta med specialtvål på verkstan på jobbet....

Vad skapar ni just nu?

1 kommentar:

  1. Ha ha ...det kunde varit mina händer....lol!
    Fast här är det mera vit färg lim och lite ink denna gången!
    Gillar ditt 'kakmonster' :-)

    SvaraRadera