lördag 19 mars 2011

Emrik 1år

För snart 2 år sedan tog jag 1årsfoton på mitt kusinbarn. (Shit, va tiden går...) Han fick stå och plaska med vatten, medans jag fotade - lyckan var total! :) Ett av alla foton vi tog, har jag scrappat.

Jag har jobbat med ett underbart fint papper från Websters page. Deras papper är ofta väldigt fina, men kan kännas lite svårscrappade eftersom de har så mkt mönster. På denna LO har jag klippt ut delar av mönstret och satt på en enfärgad bakgrund.

Jag har lagt 3D-lack som daggdroppar på hallonen, och på nyckelpigorna för att göra dem mer framträdande. Sen satt jag länge och jobbade med dropparna och blinget (vattenstänket) - det är svårt att få det att se stänkt ut, spontant... men till slut blev jag nöjd.









Dropparna är egentligen någon slags blom- eller ljusdekoration, köpt på dollarstore.

2 kommentarer: