tisdag 22 mars 2011

Valentina och ett UFO

Kommer ni ihåg Pingvinen Isi? Han som flyttade hemifrån... För snart en vecka sedan flyttade hans "byte" in hos mig - den underbart lilla söta Valentina.

Så fint gjord, med mkt detaljer - vilket jobb! Det är Cicci, med den nystartade bloggen Hjärnans virvlingar, som virkat henne.














Tänkte även visa upp ett UFO (UnFinished Object) som ligger hemma hos mig. Vad tror ni att det ska bli? Garnet tog slut, så jag måste ta mig till garnaffären och shoppa lite... :D

4 kommentarer:

  1. Tycker också att Valentina är väldigt är underbart söt med alla detaljer :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att UFO´t är på väg att bli en myra...

    SvaraRadera
  3. Valentina ser ut att må bra i sitt nya hem. Nu har jag bloggat om Isi också... gå in och titta, http://hjarnans-virvlingar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Kul idé med ett byte:) Jättefina båda två! Gissar på en stor drake:)

    SvaraRadera