måndag 21 februari 2011

Armband i blått o turkost

Min kusin, som visade mig scrapbooking, började pärla tidigt i höstas. Hon gör armband och visade mig alla fina pärlor hon hade. Klart att jag också ville testa, så jag gav mig iväg till närmaste pärlshop. :) Jag har gjort några armband i blått och turkost - mina favoritfärger. Jag tycker att det är snyggt att ha många tunna armband på sig samtidigt. Lite tufft. :)

Dessa tunna armband går att beställa hos mig, dock kan de större pärlorna variera lite beroende på vad jag har hemma. Pris för en uppsättning med 10st är 100kr. Lämna en kommentar med din mail eller maila mig på o n n e b y (utanmellanslag)snabela hotmailpunktcom för att beställa.

Det blev även ett armband med stora pärlor, helt underbara sådana - se hur ljuset faller i dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar