torsdag 28 juli 2011

1964

Primas July BAP Challenge is done!

Utmaningen var att följa denna skiss, och basera layouten på Primas produkter. Jag scrappar sällan med blommor, så det var jätterolig att "tvingas" till det.

Jag öste på blommor i mängder - ska det va, så ska det va´. Virkade blommor, blad, minirosor med skruvade stjälkar, en virkad duk (loppisfynd), fjärilar (metall och i papper), halvpärlor, blommor, hattnålar och sist med inte minst - fler blommor. :)

Även denna gång har jag scrappat ett gammalt foto. Det är ett foto på min äldre bror - här som 1-åring, chansar jag på.

Bakgrundspappret är från Prima och heter Cavalier Collection - Riviera.

Det finns, som vanligt, detaljbilder nedan som är klickbara. Denna gång blev det 6 st - för det är så mkt detaljer på denna LO.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar