tisdag 12 juli 2011

Stämplade ord

Jag stod på några marknader ifjol och sålde (i alla fall försökte.....) mina hantverk. Främst virkade saker, men även några canvastavlor.

Fina ordspråk och talesätt finns det mängder av på nätet. Jag letade och stämplade sen dem på canvastavlor. Jag stämplade med bokstavsstämplar från Panduro. Väldigt användbara. Jag använde dem då jag gjorde inbjudningskorten till min födelsedagsfest för några år sedan (The 1st anniversary of my 29th birthday :). Men jag har tyvärr inte använt dem på några layouter än....

Ett sant talesätt. Jag tycker om det. Ska bara hitta någon som letar tillräckligt...

Klart änglarna inte kan få frysa om fötterna... så jag tänker på dem, ifall någon undrar... :)

Knappen passar fint som förstärkning på O:et, men jag kan erkänna att det är ett E under knappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar