tisdag 5 juli 2011

Garnleverans

I fredags hade brevbäraren hängt ett paket på mitt dörrhandtag. Det var ett paket från garnbutiken Deisy Design och Hjärtekatten. För några månader sedan anmälde jag mig som stödvirkare för Hjärtekatten, och nu har jag fått garnet till detta.

Att vara stödvirkare innebär att jag virkar minst 5 hjärtekatter som andra har betalt för. Som om du känner att du inte kan eller hinner virka en hjärtekatt så kan du få en uppvirkad i ditt namn. Så för endast 75kr kan du vara med och glädja ett hjärtebarn.

I går kom ett till roligt paket i brevinkastet. Det är ganska bekämt att brevbäraren nu för tiden också bär ut små paket, och lämnar det utanför min dörr.

Detta paket innehöll min vinst från Joannas utlottning - 5 nystan härligt mjukt mohairgarn. Det är ljusgrått i vissa sken och ibland känns det nästan ljusljusbrunt. Mmmmm, nu måste jag bara bestämma mig för vad jag ska virka av det.... Tack igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar