onsdag 18 januari 2012

Cicci o Lukas

Två vänner till mig, Cicci o Lukas, gifte sig den 7 januari. Det var ett så fint bröllop och en härlig fest efteråt. Brudparet var så lyckliga. :) Jag följde bruden hela dagen från sminkning och håruppsättning vid 8 till varmkorv och techno vid 2-snåret.

Dagens kortutmaningSwescrap är en scraplift av AnnaBelles härliga kort: "Fall".

Bild lånad från Swescrap.

Om ni kommer ihåg, så hjälpte jag bruden med inbjudningskorten. Bröllopet gick i lila och pärlemor, så då jag skulle göra kortet med min present så plockade jag fram mina lila papper.

Jag scrappar sällan i lila, men här gällde det ju ett speciellt tillfälle. Ett försök till romantiskt med spets och notpapper. Riktigt fint, tycker jag.

Jag inspirerades av att Annabelle höll sig till en färgsskala och upplägget för hela kortet.

Jag hade faktiskt lila blingstenar i mitt scrapförråd. Och det är ju bra, då de ska få en scrappig present av mig snart.

Söta vitt hjärta med lite bling.

Jag var även en av två fotografer på bröllopet, ett riktigt ärofyllt uppdrag (och lite skrämmande).
Kanske ska jag fråga bruden om jag får visa upp några foton här i bloggen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar