fredag 22 februari 2013

Shopping på IKEA

Jag har nyss varit på IKEA och shoppat lite. Trodde att jag skulle vara ensam, men nä... det var fler som tänkt den tanken. :)


Kan ni gissa vad jag shoppade? Jag föll för samma sak som många scrappar gjort den senaste månaden - en Råskog. :) Undrar om IKEA börjar fundera på varför denna produkt plötsligt säljer slut i alla butiker? 


Några "bestick-burkar" fick också följa med hem. Dessa tänkte jag (som många andra) hänga på kanten till "Råskog" och ha penslar och pennor i.


Sen blev det en under-sängen-låda också. Tänkte ösa i alla Mixed Media-prylar i den, som tapetprover, silkespapper, bubbelplast, canvastavlor m. m.

Återkommer med bilder då dessa saker har gjort sig hemmastadda i mitt scrapphörn. :)

*Pyssel finns över allt. Bloggar på språng med min iPhone.*

1 kommentar:

  1. Låter som super-köp! Råskog-vagnarna är verkligen läckra (suktar efter en sån själv)och säkert jättepraktiska, speciellt för alla färger som du har!

    SvaraRadera