måndag 4 mars 2013

Månadstävling Mars 2013 - Scrap-Perra

Då var det dags för mig att hålla i min första månadstävling hos Scrap-Perra. :)

Denna utmaning blir en skissutmaning med en twist.


Här är skissen som jag vill att ni ska tolka. Ni får vrida och vända på den som ni vill, men det ska synas att den varit er utgångspunkt. Det behöver inte vara foton där det står så på skissen, utan ni kan tolka det som rutor/stämpelmotiv m.m om ni vill. Alla alster är tillåtna - LO, Art Journal, Kort och Alter.


Och så till twisten.... Jag vill att ni ska inspireras av denna bild när ni skapar ert alster; i tex färg, kladd och/eller form.

Ladda upp ditt alster i forumet, under tråden "Mars månadstävling" senast den 31/3 -13 kl 23:59. Du får gärna lägga upp ditt alster i din egen blogg då du laddat upp i forumet, och länka då till Scrap-Perra.

Jag ser verkligen fram emot att se era tolkningar.

Lycka till och scrappa lugnt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar