lördag 14 maj 2011

Ge-bort-godis

Jag har "altrat" för andra gången i mitt liv. Vad kan nu det vara? En försvenskning av det engelska ordet: altered - ändrad.

Det är från början en köpt förpackning från Prima som det ligger blommor i. Nu kom jag på att jag borde haft en före-bild...får tänka på det till nästa gång. :) Det sitter ett papper i, när man köper dessa blommor - det tog jag ut och ritade av på ett annat dubbelsidigt papper och klippte ut. Sen har jag dekorerat med lite passande dekorationer, för att följa ett litet tema.

Den första blev väldigt rosa och söt.

Den andra blev mer färgglad och livfull.






















Här är två närbilder på dekorationerna. Två varianter i helt olika stil. Den ena mer romantisk, den andra mer glad. :) Alla mina bilder är klickbara, om ni vill se dem i ett större format.

Sen var jag ju tvungen att testa att fylla dem med godis också. ;)






















Vem skulle inte bli glad för att få en liten sån här gåva?


Tänk på att visa uppskattning för era vänner, en lite sak kan glädja mkt.

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Sånt skulle ju vara perfekt ifall man gör egen smörkola eller liknande och ger bort. En tjusig förpackning gör ju nästan mer än hälften av det roliga :)

    SvaraRadera
  2. Bästa presenten! =)
    /L

    SvaraRadera