onsdag 11 maj 2011

Spöregn och dimma

Jag har scrappat en till LO från påsken 2010. Den tredje, tror jag. Se gärna också OS-mössa och Snöfight.

Vi åkte från Stockholm vid halv åtta på onsdagskvällen före påsk - vilket innebar att vi inte var uppe i Vemdalen förräns väldigt sent. Det blev inte många timmars sömn innan vi klev upp på skärstordags morgon. Klart man ska vara i backen till 9. :) Detta är först gången jag har åkt slalom i spöregn, och dimman var inte att leka med - såg max 2m framför skidspetsarna. Men alla höll humöret upp och vi hade en väldigt rolig dag, trots vädret.









Jag tycker jättemkt om detta upplägg, tror att jag ska använda det på en till LO inom snart. Bakgrunden är en kraft cardstock, sen är det blandade bitar med mönstrat papper, bla maja design och papir design. De små snöstjärnorna är från Heidi Swapp - en favoritdekoration för mig. Om det är någon som har dessa små underbara saker i sina gömmor och inte använder dem, så köper jag dem gärna! Jag har lagt glitterlim på dem, och det blir så fiiint. Sen är det några biljetter från Tim Holtz, lite band, tags och thickers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar