torsdag 5 maj 2011

Live Love Laugh

Kan det vara meningen med livet? LEVA, ÄLSKA och SKRATTA! Jag tror det. När jag började med denna LO så hade jag tanken: Nu vill jag kladda med färg! :)

Jag har stämplat med stora bokstavsstämplar från Technique Tuesday. Jag la på ganska tjock med färg på vissa ställen i stämpeln, sen har jag lagt till lite färg i efterhand med pensel. Konturerna på bokstäverna fyllde jag i med en svart penna. ...kanske borde ha stämplat med svart stämpeldyna istället - tänkte inte på det. Jag har även stämplat med bubbelplats bakom fotot. En lite förvirrad LO, men en glad sådan. :D

Fotot är tagit av syrran när vi var i USA i augusti. Det var enorma vågor - kul att leka i, men man fick hålla emot för att stå still. De var även väldigt salta. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar