tisdag 18 oktober 2011

Min vinst från Scrapgalen

För några veckor sedan fick jag min vinst från Scrapgalen. Om ni minns så vann jag med min LO "Busunge" i deras sommarutmaning. :) Kom på att jag inte hade visat för er vad jag beställde för mitt 300krs presentkort.

(Ursäkta blänket i foto.)

Jag var lite tråkig och beställde 10st vita cardstock och några kraft och dotted swiss. De vita cardstocken vill jag ju ha för att skapa egna bakgrunder. Och till det behöver jag ju några nya masker. :) Det fick bli en läcker tegelvägg och en väldigt snygg "blomma" (typ). Ska bli kul att börja skapa med dessa. Och sen köpte jag en efterlängtad brayer/roller - används för att få ut gesson riktigt tunt och få in den i fibrerna på pappret. På fredag får ni se vad jag brukade använda i stället för en roller. Det blev också några snygga ramar, som ni kanske såg på LO:n "Söt liten syster" att jag redan börjat använda. Och har ni sett vilket mumsigt silkespapper som alltihopa var inslaget i? Sånt gillas!

Roligt, roligt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar