lördag 15 oktober 2011

Söt liten syster

Idag är det dags för en scraplift igen i Swescrap-bloggen. Denna vecka är det Lene Bjornerud från Norge som står för inspirationen.

Bild lånad från Swescrap.

Titta på hennes underbara layout! Sååå härliga färger. Visst blir man inspirerad?!

Det blev jag. Verkligen! Och jag tyckte att den var så fin, så det blev att jag i stort sett gjorde en CASE (Copy And Steal Everything). Men, men... det får man göra... så länge man talar om det...

Min LO fick lite starkare färger på sig. Visst påminner det mönstrade pappret lite om klänningen som syrran har på sig? Jag stänkte med grön mist och orange akrylfärg (uppblandad med vatten). Sen blev det många brads, fler än jag använt det senaste året. Pearlmaker har jag också letat fram ur gömmorna - kan nog tänka mig att det dyker upp fler layouter nu. Jag är lite så har jag kommit på - om jag börjar använda nått "gammalt" på en LO så vill jag ha det på fler LOs, tills det går över. :)

Lite kuriosa: Dockan som syrran håller i finns fortfarande kvar hos pappa. Jag lekte med den när jag var liten och nu leker syrrans dotter med den. Lite söt, tycker jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar