torsdag 8 september 2011

Favoritkarusell

Cybercrop - Färgutmaning
Jag tycker om färg och det märks framförallt på mina barns kläder. En dag när jag hängde tvätten så hamnade dessa tre mysbyxor bredvid varandra och det såg så läckert ut så jag tänkte genast att det här blir en bra scraputmaning. Så använd dig av färgerna och skapa ett alster; layout, kort eller nåt annat. Vill du lägga till vitt ett svart går det bra men annars vill vi att du håller dig till färgerna på bilden.

Jag fortsätter med utmaningarna hos Designat.

Ett foto på min favoritkarusell i kvällssol. Slänggungan och popexpress är mina favoriter på Gröna Lund. Jag vet, det finns en massa berg-o-dal-banor där, men men....

Det var riktigt roliga färger att använda, tycker om hur layouten blev - väldigt glad. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar