fredag 23 september 2011

Min vinst från Jonna D

Jag har fått min vinst från Jonna D. Minns ni hennes hemliga utlottning?

Det kom en fullpackade rosa papperspåse i ett paket till mig. Sååå roligt! :)

Och den var verkligen fullpackad med massor av godsaker! Tack så hemskt mkt, Jonna! Är du säker på att du inte behöver dessa saker?

Är ni lika nyfikna som mig på vad som kommer att skapas av detta? Det är jag i alla fall. :)

Det fanns:
* Garn (bomull, raggsocksgarn, ull/mohair)
* Pärlor och paljetter
* Säkerhetsögon
* Filt
* Muffinsformar
* Pärlband och satinband
* Örhängeskrokar (som jag hade tänkt köpa...)
* Tårtpapper

Kul kul!
Nu ska jag gå iväg till posten och hämta min vinst från Designat. :D

1 kommentar:

  1. Så roligt att du uppskattade vinsten - det värmer i hjärtat. Och ja, jag är säker på att jag inte vill ha det - jag insåg när jag skulle flytta att jag har ALLT för mycket pysselsaker. Känns mycket bättre att det kommer till användning någon annanstans.
    Ha en fin helg.
    //jonna d

    SvaraRadera