söndag 14 oktober 2012

Who the hell is Matt?

Idag tänkte jag dela med mig av en film som verkligen för mig att må bra. :)

Ni vet de där klassika turistfotona där någon står, ofta uttråkad, framför en sevärdhet. Den här killen  tyckte också att dessa foton var tråkiga, så han började dansa framför sevärdheten istället för att bara stå där. Och detta spred sig världen över... 


2008 fick han åka jorden runt, sponsrad av ett tuggummiföretag tror jag, och dansa och filma. Han hann med 42 länder på detta år. Och när han var i ett land så samlade han några ur lokalbefolkningen som dansade med honom.  

Jag tycker att det är så underbart att en sådan här "enkel" grej kan för folk samman! Titta vad vi kan göra tillsammans! Varför måste det då vara så mkt krig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar