tisdag 29 november 2011

Kreativ

För några veckor sedan var jag iväg på scrapträff med inspiratöserna från Swescrap. Det var riktigt trevligt och inspirerande.

Åsa/Badanka var där som en lite överraskning och hon höll en lite kurs med oss. Kursen gick ut på att använda sig av akvarellpapper och promarkers till att doddla sin bakgrund.

Jag måste säga att det tog emot lite först. Men vi började så smått med blyerts, och sen flöt det på. Det var ju jätteroligt. Nästan lite meditativt att sitta och färglägga.

Jag ritade några av ringarna på ett separat papper, som jag sen klippte ut och fäste med 3D-kuddar.

Det fick bli en layout med titeln "Kreativ" eftersom jag kände mig så kreativ då jag satt och ritade. Sen att fotot kanske inte passar in på titeln är en annan sak. Fotot är taget hemma hos en vän i våras, då vi åt upp de sista av de dekorerade pepparkakorna från förra julen. Gott! :) Nu är det ju snart dags för pepparkaksbak igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar