torsdag 13 december 2012

Kära tomten!

I år har jag varit snäll. :)

Jag har ätit mina grönsaker (förutom varma morötter- yack...), jobbat hårt, åkte mer tåg än flyg, skänkt pengar till musikhjälpen och ställt upp på vänner/familj när det har behövts.

Min önskelista inför julen 2012:

  
Rangers heating gun Tomten var snäll! :)

 

Ranger vattenflaska
Köpt själv, efter att Scrap-Perra var snäll och tog hem den till butiken, då jag tjatade. ;)


Gelatos - svart o vit Tomten var snäll, och de är jätteroliga att leka med. :)


Hot glue gun med extra limstavar. Tomten var jättesnäll, måste testa en teknik med denna som jag hittade på Youtube. :)


Moleskin notebook - akvarell (finns hos Akademibokhandeln).... Vet inte om jag vill ha en sådan här längre... känns som att den är för liten nu, även om jag älskar papperkvaliteten i den. :)



Så mycket bättre  - CD. Tomten var verkligen snäll, och den är såååå bra. :)


Craft underställ med rund hals - byxor o tröja. Snäll tomte igen, varm och skön skidåkning blev det. :)


Glee säsong 3 - DVD. Den här är såååå bra - Tomten tyckte att jag kunde få den också. :)



Rosa Converse - de här är fortfarande jättefina.


True blood Säsong 3 Grymt bra serie! :)


Biljetter till Cirkus Cirkör - Knitted Piece.... coool idé :)
Word för Mac.... blir tokiga på Pages Nu är jag glad på min dator igen. :)


Hittade dessa riktigt coola converse, i Lovikka-stil... men de var ganska dyra... (och sålde tyvärr slut på mindre än ett dygn...)

 
Ett jätteroligt spel där man ska försöka komma ihåg när saker och ting hände från "Heliga Birgitta" till nu. Som sagt, väldigt roligt spel. Det spelades för fullt under nyårshelgen och sedan lite då och då. :)

Tack på förhand, Tomten! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar