tisdag 28 juni 2011

Jag

Jag tycker att det är roligt att måla, men känner mig inte så säker på det. Då är det bra att kunna färglägga istället. För några år sedan kom Prima ut med Paintables. Det papper jag lekte runt med heter Floral Bouquet.

Så här såg det ut före jag satte tänderna i det.

Och så här blev resultatet. Jag målade med akvarellpennor och sedan en pensel med bara lite vatten. Det var enorm kul! Och kreativiteten tog över. När jag kände mig färdig hade jag inte mage att sätta dit det stora fotot jag hade tänkt, utan det blev ett litet (på mig själv) istället.

Jag förstärkte med bling swirls och rinestones, 3D-lack och rosor och några fjärilar. Under fotot finns ett loppisfynd. En duk gjord av frivolitetsknutar. Vilket hantverk! Detta var riktigt roligt. :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar