onsdag 15 juni 2011

Kakmobil

En vän till mig var på en namngivningscermoni i lördags. Till den hade hon gjort en beställning hos mig. Hon vill gärna ha en mobil till att hänga över spjälsängen. Jag kom med förslaget att kakor kunde funka. För att ge bebisen lite sunda (?) saker att titta på. ;)

Kanske inte den bästa bilden, men det blev lite bråttom... Söt och färgglad. Ville liva upp de bruna kakorna med en färgglad cupcake och snörena. Undrar vad pappa M tyckte om presenten?

Några kakor har jag hittat på själv, och några har jag virkat efter gratismönster jag hittat på nätet. Oreo cookie finns här, ballerina här och cupcaken kan du klicka dig till här.

En närbild på prinsesstårtan innan jag satte fast den i mobilen. (Konstigt hur man kopplar ordet mobil nu för tiden.....inte alls till en sådan här sak...).

En sådan här söt mobil går bra att beställa från mig. Jag kan variera kakorna efter önskemål, eller kanske vill du ha något annat för bebisen att titta på. Kanske jordgubbar eller några andra små gubbar? :) Om du är intresserad, så kan du kommentera här eller maila mig på o n n e b y (utan mellanslag) snabela hotmailpunkt com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar