onsdag 22 juni 2011

Sundsvall

Jag har slagit ett till personligt rekord, ang scrapbooking. :) För ett tag sedan hade jag 11 olika färgade papper på LO:n "en härlig tjej". Nu har jag lyckats fått med 15 olika foton på en och samma LO. Lite stolt. :)

Fotona är tagna i Sundsvall, då vi var på besök med Biscaya sommaren 2009. Varje sommar ställs det ut en massa drakar i Stenstan (Sundsvalls city). Dessa drakar sponsras av ett företag och sen målas de av en konstnär. Vi passade på att fota ett gäng av dem under en snabbvisit. Lite roligt att klättra runt på dem och leka lite. :)

Det blev lite serietidning över denna LO, med alla foton. Jag höll den ganska ren från dekorationer, då det annars hade blivit rörigt. Det blev några ringar från cuttlebug och några droppar svart glitterlim.











Jag scrappade den på träffen i Upplands Väsby, som Jenny ordnade för några veckor sedan. En väldigt trevlig träff med mkt kreativitet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar